سوالات متداول باربیکو

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. برای خرید از فروشگاه آنلاین باربیکو هنگام ، پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود در قسمت آدرس بار در مرورگر وب خود مطمئن باشید که از پروتکل امن https استفاده می شود. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید . برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است و هر لحظه امکان تغییر دارد، قبل از سفارش بهتر است تعداد موجودی را از طریق افزایش تعداد انتخاب، بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. به طور کلی در صورت موجود بودن کالا (به تعداد مورد نظر شما) محدودیتی برای سفارش تعدادی کالا وجود ندارد.

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد و این سیاست باربیکو است. که با کادری مجرب همواره در حال به روز رسانی اطلاعات سایت می باشند.

کالاهایی که در فروشگاه باربیکو در وضعیت “موجود” هستند، قابل سفارش و ارسال می باشند. بنابراین هنگام خرید، سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل داده خواهد شد.

وضعیت سفارش در هر مرحله با ارسال ایمیل به شما اعلام می شود. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشهای من” از وضعیت آن مطلع شوید.

اگر می‌خواهید بدون ثبت‌نام ، از فروشگاه اینترنتی باربیکو خرید کنید کافیست تمامی اطلاعات درخواستی را وارد کنید و سپس مراحل خرید را طی کنید. اما گزینه بهتر عضویت در سایت می باشد. این مراحل بسیار ساده است و به‌ راحتی میتوانید در چند ثانیه عضو باربیکو شوید و با ثبت مشخصات خود در باربیکو در آینده از مزایای آن بهره مند شوید.

مراحل عضویت:

ابتدا وارد فروشگاه اینترنتی باربیکو شده و در قسمت بالایی سایت گزینه “ثبت نام” را انتخاب نمایید با واردکردن ایمیل معتبر یا شماره تلفن معتبر و مشخصات فردی خود، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و سپس به راحتی خرید کرده و محصولات مورد علاقه خود را علامت بزنید.

با عضویت در باربیکو می‌توانید:

1- از سوابق خرید و سفارشات خود مطلع شوید.

2- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و به راحتی با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند از علایق شما مطلع شده و خریدی راحتتر داشته باشند.

3- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

4- از قیمت روز، تخفیفات و فروش ویژه محصولات یا جشنواره ها مطلع شوید.

بله، در هنگام خرید و در مرحله” اطلاعات ارسال سفارش ” میتوانید با انتخاب دکمه افزودن آدرس جدید، آدرس فرد مورد نظر را وارد نمایید تا بسته برای آن شخص ارسال شود.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

برای دسترسی به سوابق خریدهای خود، باید وارد حساب کاربری خود در سایت باربیکو شده، سپس روی گزینه “سفارش های من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

تلاش باربیکو به عنوان یار خرید شما خودایجاد بستر امن به هنگام خرید است. به همین منظور با استفاده از تجارب و حفظ قوانین فروش اینترنتی و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی رسمیت و اعتبار خود را اثبات میکند. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و این فروشگاه اینترنتی به صورت مداوم تحت بررسی سازمان قرار دارد. همچنین با مطالعه سوابق خرید مشتریان باربیکو و یا بررسی نظرسنجی های سایت، با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از یک فروش امن و راحت لذت ببرید.

لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به Gmail گاهی به عنوان Spam شناخته می‌شوند.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

براساس مسافت و نحوه ی تحویل سفارش مدت زمان ارسال متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه ارسال کالا و هزینه ارسال مراجعه کنید.

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در آنجا با انتخاب “ویرایش اطلاعات” امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد . شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره ی همراه جدید نیز تایید شود . اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت.